Haber

Samsun Büyükşehir Belediyesi’nden 153 İl Yönetim Merkezi ile hızlı çözüm

Samsun Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Alo 153 Kent Yönetim Merkezi, vatandaşların belediye birimlerine gitmesine gerek kalmadan sorunlarına çözüm bulmasını sağlıyor. 2023 yılında toplam 304 bin davet alınırken yüzde 90 oranında memnuniyet sağlandığı belirtildi.

Yerel yönetim hizmetlerinde kurumsal kaliteye büyük önem veren, yatırım, proje ve hizmetlerin takibinde dijital bilgi ve bağlantı teknolojilerinden en aktif şekilde faydalanmayı hedefleyen Samsun Büyükşehir Belediyesi, bünyesinde hizmet veren analiz merkezini modernize ederek “Alo 153 Kent Yönetim Merkezi” haline getirdi. Hizmete açılan Alo 153 İl Yönetim Merkezi’nde hayata geçirilen sistemle vatandaşlar tek bir telefonla Samsun Büyükşehir Belediyesi’ne tüm talep ve şikayetlerini iletiyor, davette belirtilen konunun ilgili birime yönlendirilerek gerekli çalışmanın yapıldığı belirtiliyor. Belediye ile vatandaş arasında köprü görevi gören ‘Alo 153 Kent Yönetim Merkezi’ 7/24 çalışma esasıyla hizmet veriyor.

“Hızlı bir şekilde çözüldü”

Vatandaşlardan gelen bildirimleri kısa sürede ilgili birimlere ilettiklerini söyleyen Alo 153 İl İdare Merkezi İdare Amiri Rümeysa Tulum, “Vatandaşlarımız her türlü talep ve ihtiyaçları için bize ulaşıyorlar. Gerek bizzat gelerek gerekse diğer iletişim kanallarını kullanarak bize ulaştıklarında hızlı bir şekilde konunun analizi için çalışıyoruz. Geçen yıl 25 Temmuz itibarıyla merkezimize 304 bin davet geldi. Davetlerde memnuniyet oranımız yüzde 90 oldu. Hem Alo 153 hattımızdan hem de 431 10 12 sınırımızdan tüm vatandaşlarımız her türlü talep, şikayet ve önerilerini bize iletebilirler.”

“Tek Merkezde Birleştirildi”

Alo 153 Kent Yönetim Merkezi’nin vatandaşların her türlü istek ve şikayetlerinin değerlendirilip anında çözüme kavuşturulduğu bir merkez olarak hizmet verdiğini belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, “Bu merkez sayesinde vatandaşlarımızın tüm talepleri tek noktada toplanıyor, gelen talepler kısa sürede karşılanıyor, şikayetler çözüme kavuşturuluyor. Halkla iletişimi güçlendirmek için her projeye büyük önem veriyoruz. Vatandaş odaklı yönetim anlayışıyla hizmet veren merkez, belediye ile vatandaş arasındaki bağı güçlendirmek, talepleri hızlı ve etkin bir şekilde karşılamaktır.” dedi. – SAMSUN

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu