Ekonomi

Sürdürülebilir ve kârlı büyüme için BiSU’dan yeni iş birliği

29 Nisan’da kamuoyu ile paylaşılan bu kararın ardından şirket su nizam pazarı olarak faaliyetlerine ara vermeden devam etti. BiSU’da 10 günlük süre içinde yeni bir gelişme yaşandı. Fransız markası Danone’ye satılan Sırma markasının yaratıcılarından Dişli ve Karabacak ailelerinin öncülüğünde kurulan DrinkGo A.Ş. BiSU ile stratejik iş birliğine gireceğini duyurdu.

BAYİLER YENİDEN AÇILMAYA BAŞLIYOR

Bu iş birliği ile; Bu yeni oluşum, Türkiye operasyonunu ve hızlı teslimat hizmetinin tüm operasyonel maliyetlerini üstlenecek. Eserler bayiler tarafından satılacaktır. BiSU ise sipariş üzerinden kurul almaya devam edecek. Yeni modelle kapatılan BiSU bayilerinden 21’i yeniden hizmete açıldı. Bu ay sonuna kadar 40 bayinin faaliyete geçmesi hedefleniyor.

HEDEFLERİMİZ İÇİN SÜRÜCÜ OLACAK

“BiSU fikrini hayata geçirdikleri ilk günden bu yana operasyonel mükemmelliği her zaman en büyük hedefimiz olarak belirledik” diyen BiSU Kurucu Ortağı ve CEO’su Ergin Üner, sürdürülebilir ve kârlı bir büyüme hikayesi için yeni bir sayfa açtıklarını söyledi. . Ergin Üner, şunları söyledi:

“Tüm grubumuzla birlikte tüm gücümüzle pazardaki mevcut gücümüzü daha da artırmak için var gücümüzle çalışacağız. Bu bağlamda Gear ve Karbacak aileleri ile hayata geçirdiğimiz yeni oluşumu çok önemsiyoruz. Bilindiği üzere Gear ve Karabacak aileleri, su markası Sırma’yı büyük bir marka haline getirdikten sonra aynı markayı Fransız Danone’ye sattı. Aynı zamanda Türkiye çapında değerli bir bayilik teşkilatı kurmuş ve bunu çok başarılı bir şekilde yönetmiştir. Artık BiSU’da hızlı teslimat sürecinin tüm operasyonu DrinkGo A.Ş. BiSU tarafından yönetilecek, işletme maliyetlerine müdahale etmeyecek, satılan işlerden pano almaya devam edecek… Bu stratejik iş birliği, BiSU’ya maliyetsiz ve karlı bir iş modelinin kapılarını aralayacak ve aynı zamanda BiSU için de itici güç olacak. uzun süredir hazırlıklarını yaptığımız yurt dışı hedeflerimiz” dedi. söz konusu.

BİSU’YA KAYIT OLAMIYORUZ

BiSU modelinin hatasız ve büyümeye açık bir model olduğuna dikkat çeken DrinkGo A.Ş., bünyesinde su markası Mila’yı da barındırıyor. Yönetim Kurulu Başkanı Davut Dişli, BiSU’nun yarattığı istihdamın ve maliyetinin ülke ekonomisine katkısının öneminin farkında olduklarını söyledi. BiSU’nun içinde bulunduğu süreci ‘büyüme sancıları’ olarak özetleyen Dişli, “BiSU’nun ulaştığı değer ve yarattığı istihdam çok önemli. Bu değerin çok daha iyi yerlere ulaşması ve hatta yurt dışında bir Türk markası olarak bizi temsil etmesi için sorumluluk almak istedik” dedi. dedi.

haberalapli.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu